پ مثل پناه

خرید بک لینک

آخرین مطالب

    امکانات وب

    زندگی خوب است .

    امشب زندگی خوب است .

    امشب زندگی سبک است .

    امشب سیاه درونم تهی است .

    امشب آنقدر هوا برم داشته که اگر فوتم کنی تا آسمانها خواهم رفت ...

    پ ن: بعد از چندی غمزدگی امشب سبکم و به قول سهراب

    زندگي خالي نيست:

    مهرباني هست، سيب هست، ايمان هست.

    یلدا...

    ما را در سایت یلدا دنبال می‌کنید

    برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت: 17:45

    صفحه بندی