یلدا

متن مرتبط با «هستی چت» در سایت یلدا نوشته شده است

هستی ...

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 هستی ... xa0 خدا را شکر که هستی با تمام اغماض های کوچک و بزرگی که xa0من همیشه جار زدم وxa0تو همیشه جایی توی ذهنت چالشان کردی . خدا را شکر که دنبال جایی برای دوست داشتن نمی گردم . دنبال آغوشی ... فکری ... حسی ...xa0 یاد می گیرم کم کمxa0 نوک پیکان تمام فکرها و احساسها راxa0 به یک سمت بگردانم سمتی کهxa0 دلتنگی های این روزهایم xa0را نشانه رفته اندxa0 دلتنگی کم داشتن تو توی شهری کهxa0 بی تو مرا حبس می شود ...xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده