
سلام ، بیا دامنه رفاقتمون رو گسترده کنیم ، یعنی چی . یعنی اینکه مثل یه رفیق تو دغدغه هام ببینمت ، تو حال بدیام ، تو دلگیریام . منفعت من برای تو چیه ؟ هیچ .مگه نه اینکه تو کیف میکنی که همچون منی رو تو دم و دستگات ببینی که معترفه به اینکه کسی رو نداره جز تو ؟ میدونم شاید مصنوعی به نظر بیام ، ولی واقعا کسی رو ندارم جز تو .اخیرا فکر میکردم کسی رو جز خودم ندارم برای همین تمام تکیه ام به خودم بود ، ولی حالا خیلی خسته ام یه موجودیت محکمتر میخوام، یکی که توانا باشه ، منو بدوش بکشه به راحتی . مسئولیتم...
ادامه مطلب
دوست ندارم یک وقتهایی مثل الان دوست ندارم با هیچ آشنا و فامیلی بُر بخورم .xa0 حس خوبی بهم نمی دهد که بروم عروسی و یک سری چهره هایی را ببینم که احساس می کنم استرسم را بیشتر می کنند .xa0 اینکه کز کنم گوشه ی تنهایی خودم برایم دلپذیر است .xa0 تغییر این رو روزهای یکنواخت را دوست ندارم .xa0 حتی دلم نمی خواهد هماهنگ با خانواده برنامه ی تحمیل شده ای را بپذیرمxa0 این همه حس بد آشنا گریزی از کجا نشات ...
ادامه مطلب