
بهانه گیر شده ام ...xa0 بهانه گیرxa0 بُق می کنم ، قهر می کنم ، حالم از زمین و زمان بهم می خورد .xa0 دوست ندارم اسمت را بیاورمxa0 و یک آن عاشقت می شومxa0 دلم می خواهد مردانه مرا به سینه بکوبیxa0 و از آنِ خود کنیxa0 شاید به زمان یائسگی احساسهایم رسیده امxa0 که چنین پیچیده است طومارم در هم ...xa0 پ ن : این روزهای غریب رو دوست دارم . روزهای عمیق تنهام نذارین .xa0 ...
ادامه مطلب